Ρέντικ: “Είμαστε χάλια σε πολλούς τομείς”

Advertisement

Κριτική στην ομάδα του σχετικά με τις επιδόσεις της στην άμυνα, άσκησε ο σούτινγκ γκαρντ των Νιου Ορλίνς Πέλικανς, Τζέι Τζέι Ρέντικ.

“Ειλικρινά, είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσουμε ένα πρόβλημα μας αυτή τη περίοδο. Είμαστε χάλια σε αρκετά σημεία. Πιστεύω πως θα μπορούσε να τα πάμε πολύ καλύτερα στους περισσότερους τομείς. Έχουμε πρόβλημα στη διαχείριση των φάουλ, στις επιστροφές μας στην άμυνα, αλλά και τους πόντους που δεχόμαστε στο ανοικτό γήπεδο”, τόνισε ο πρώην παίκτης των Φιλαδέλφεια Σίξερς μιλώντας στον Κρίστιαν Κλαρκ.

Σημειώνεται πως οι Πέλικανς βρίσκονται στην 29η θέση του πίνακα με τις αμυντικές επιδόσεις των ομάδων, με defensive rating 114,8.

Περισσότερα