Ήθελαν να κρατήσουν Ρέντικ οι Σίξερς – Γιατί πήγε στους Πέλικανς

Advertisement

Με λιγοστά χρήματα φαίνεται πως προσπάθησαν να πείσουν τον Τζέι Τζέι Ρέντικ να παραμείνει κάτοικος Πενσυλβάνια οι ιθύνοντες των Φιλαδέλφεια Σίξερς.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Ντέιβ Έρλι στην ιστοσελίδα “SB Nation”, οι Σίξερς ήθελαν να κρατήσουν τον βετεράνο σούτινγκ γκαρντ, ωστόσο το πόσο που πρόσφεραν δεν ήταν αρκετό για να τον πείσει.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα του Μπρετ Μπράουν κατέθεσε πρόταση τριετούς συμβολαίου με αποδοχές 20 εκατομμυρίων δολαρίων, με player option για τον τρίτο χρόνο.

Η συγκεκριμένη πρόταση απέχει κατά πολύ από το συμβόλαιο που του προσέφεραν οι Πέλικανς, το οποίο θα του αποφέρει 26 εκατομμύρια δολάρια για τα επόμενα δύο χρόνια.

Περισσότερα