Μάρτιν: “Ο Καρμέλο Άντονι αξίζει μια θέση στο ΝΒΑ”

Advertisement

Θέση υπέρ του πρώην συμπαίκτη του στους Ντένβερ Νάγκετς, Καρμέλο Άντονι, πήρε ο Κένιον Μάρτιν.

“Η εμπειρία μου με τον Καρμέλο ήταν υπέροχη, γιατί απλά τον καταλάβαινα. Καταλαβαίνω από μπάσκετ, οπότε η εμπειρία μου μαζί του ήταν μια χαρά. Αν θα μπορούσε να βοηθήσει μια ομάδα στο ΝΒΑ; Μα φυσικά. Είναι καθαρά θέμα ατυχίας όλη αυτή η κατάσταση που βιώνει”, ανέφερε ο παλαίμαχος πάουερ φόργουορντ μιλώντας στην ιστοσελίδα “HoopsHype” και τον Άλεξ Κένεντι.

“Σίγουρα αξίζει μια θέση στο ΝΒΑ. Πιστεύω πως οι “χρονιές απόσυρσης” είναι μπούρδες. Ο Καρμέλο θέλει να παίζει μπάσκετ και αυτό είναι που πρέπει να κάνει τον επόμενο χρόνο”, υποστήριξε.

Περισσότερα
Περισσότερα

Φασούλας για Ίβκοβιτς: «Στον Ολυμπιακό κερδίσαμε την EuroLeague και μετά κατέστρεψε την ομάδα – Εξαιτίας του έφυγα από τον ΠΑΟΚ»

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Στη συνεργασία του με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς σε ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό αναφέρθηκε…