Αισιόδοξος για το μέλλον των Μπρούκλιν Νετς εμφανίστηκε ο 24χρονος σούτινγκ γκαρντ της ομάδας, Κάρις ΛεΒέρτ.
“Τα προηγούμενα χρόνια, πολλοί άνθρωποι κορόιδευαν τους φιλάθλους μας για την ομάδα που είχαμε και πολλοί μας κορόιδευαν για τους παίκτες που είχαμε στο ρόστερ. Πιστεύω όμως πως αυτές οι ημέρες πλέον ανήκουν στο παρελθόν. Πλέον, γινόμαστε μια πάρα πολύ καλή ομάδα. Μια ομάδα που όλοι πρέπει να σέβονται από εδώ και πέρα”, ανέφερε ο απόφοιτος του Μίσιγκαν μιλώντας στην εφημερίδα “New York Post” και τον Στιβ Σέρμπι.
Ο ΛέΒερτ έχει καταφέρει φέτος να αγωνιστεί σε έξι αναμετρήσεις, έχοντας κατά μέσο όρο 21,3 πόντους, 4,8 ριμπάουντ και 4,5 ασίστ σε 31,2 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.