Τζέιλεν Μπράουν: “Οι γιατροί δεν ήθελαν να παίξω στο Game 2 αλλά δεν τους άκουσα”

Advertisement

Τις πληροφορίες που είχαν κυκλοφορήσει την περασμένη Πέμπτη και τον ήθελαν να μη συμμετέχει στο δεύτερο ματς της σειράς μεταξύ των Σέλτικς και των Σίξερς, σχολίασε ο Τζέιλεν Μπράουν.

Ο 21χρονος γκαρντ/φόργουορντ της ομάδας του Μπραντ Στίβενς παραδέχτηκε πως η εισήγηση του ιατρικού επιτελείου αναφορικά με τη συμμετοχή του στον αγώνα ήταν αρνητική εξαιτίας του τραυματισμού που τον ταλαιπωρούσε στον ιγνυακό τένοντα, ωστόσο ο ίδιος αποφάσισε να το… πάρει πάνω του!

“Ήταν δική μου η απόφαση. Οι γιατροί δεν ήθελαν να παίξω. Εγώ πήρα το ρίσκο και έπαιξα”, αποκάλυψε ο Μπράουν μιλώντας στο δίκτυο NBC και το δημοσιογράφο, Ραούλ Μαρτίνεζ.

Για την ιστορία, ο απόφοιτος του Κολεγίου της Καλιφόρνια πέτυχε 13 πόντους με 5/12 σουτ εντός παιδιάς στη νίκη των Σέλτικς επί των Σίξερς με 108-103.

Stoiximan.gr: Ελκυστικές αποδόσεις & δεκάδες ειδικά στοιχήματα για τον αγώνα Φιλαδέλφεια Σίξερς – Μπόστον Σέλτικς

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…