Από τις φετινές υποχρεώσεις των Λος Άντζελες Λέικερς στο Summer League του Λας Βέγκας, αναμένεται να απουσιάσουν οι Κάιλ Κούζμα και Λόνζο Μπολ.
“Θέλουμε ο Λόνζο και ο Κάιλ να επικεντρωθούν στη δουλειά στο γυμναστήριο και να προπονηθούν ακολουθώντας προγράμματα με βάρη. Θα δουλέψουν σκληρά στο πώς θα βελτιώσουν το παιχνίδι τους. Γι’ αυτό το λόγο αποφασίσαμε να μην αγωνιστούν οι συγκεκριμένοι παίκτες στο Summer League”, αποκάλυψε ο πρόεδρος των “λιμνανθρώπων”, Μάτζικ Τζόνσον.
Αξίζει να σημειωθεί πως στο Λας Βέγκας μπορεί να μη δώσουν το “παρών” οι δύο φετινοί rookies, ωστόσο στο καλοκαιρινό τουρνουά θα λάβουν κανονικά μέρος οι Τζος Χαρτ και Τόμας Μπράιαντ.