Πέιτον: “Το Σιάτλ αξίζει να έχει μια ομάδα στο ΝΒΑ”

Advertisement

Για την αναγκαιότητα ύπαρξης μιας ομάδας στο ΝΒΑ που να προέρχεται από το Σιάτλ μίλησε ο πρώην άσος των Σουπερσόνικς, Γκάρι Πέιτον.

“Όπως γνωρίζετε, είμαι αναμεμειγμένος σε πολλά θέματα και ξέρω όλα όσα συμβαίνουν. Δεν είναι εύκολη υπόθεση. Εσείς ακούτε μόνο φήμες, αλλά αυτές οι φήμες κυκλοφορούν εδώ και χρόνια. Γίνονται πολλά στο Σιάτλ που εσείς δεν γνωρίζετε. Δεν μπορούμε να φτιάξουμε ομάδα εάν δεν έχουμε πρώτα ένα γήπεδο να παίξει. Δε γίνεται να λειτουργήσει ομάδα χωρίς γήπεδο και γι’ αυτό όλοι κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση”, τόνισε αρχικά ο Πέιτον και συνέχισε:

“Θέλουμε ξανά μια ομάδα στην πόλη και συνεχίζουμε να ελπίζουμε για κάτι τέτοιο. Το Σιάτλ και ο κόσμος του αξίζουν μια ομάδα. Είμαι χαρούμενος που όλοι το σκέφτονται έτσι, αλλά θα πρέπει να γίνουν πρώτα κάποια πράγματα και το κυριότερο είναι να φτιάξουμε το γήπεδο. Όταν το φτιάξουμε, τότε πιστεύω πως θα βρούμε θέση στο ΝΒΑ”, υποστήριξε.

Περισσότερα
Περισσότερα

GM Παναθηναϊκού: «Να άκουγα ότι ο Χουάντσο θα έφευγε να πάει στη Ρεάλ, θα μου έβγαζε νόημα – Στον Ολυμπιακό δεν θα πήγαινε»

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Θέση για το μέλλον του Χουάντσο Ερνανγκόμεθ πήρε ο Δημήτρης Κοντός, βάζοντας…