Το γεγονός πως οι πωλήσεις του νέου παπουτσιού του Στέφεν Κάρι ήταν απογοητευτικές, παραδέχτηκε δημοσίως η Under Armour.
“Όταν βγάλαμε τα Curry 3 στο τέλος της προηγούμενης σεζόν, οι προσδοκίες μας συνεχίζαν να είναι υψηλές. Κι ενώ το μοντέλο αυτό πήγε πολύ καλά και φορέθηκε από πολλούς αθλητές, τα αποτελέσματα στις πωλήσεις δεν ήταν αυτά που περιμέναμε. Αυτό μας δημιούργησε μια μεγάλη ανισορροπία, ωστόσο το λάβαμε υπ’ όψιν και πλέον προχωράμε με το Curry 4”, ανέφερε ο γενικός διευθυντής της γνωστής εταιρίας αθλητικών ειδών, Κέβιν Πλανκ.
Ήδη πολλοί καταστηματάρχες λιανικής στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν αποφασίσει να προβούν σε έκπτωση 30% στο Curry 3, το οποίο πλέον κοστολογείται στα 99,99 δολάρια.