Ακόμα ένας Ευρωπαίος δηλώνει έτοιμος για το NBA

Advertisement

Την πρόθεση του να συνεχίσει από την επόμενη περίοδο στο NBA αποκάλυψε ο 20χρονος σέντερ της Νταρουσάφακα, Άντε Ζίζιτς.

Ο Κροάτης άσος που πρόσφατα μετακόμισε από την Τσιμπόνα στην τουρκική ομάδα, ξεκαθάρισε πως στόχος του είναι το ερχόμενο καλοκαίρι να κάνει το μεγάλο βήμα για την άλλη άκρη του Ατλαντικού.

“Διάλεξα την Νταρουσάφακα γιατί θέλω να προετοιμαστώ για το NBA. Αυτό το καλοκαίρι θα πάω σίγουρα στο NBA. Πιστεύω ότι η καλύτερη προετοιμασία είναι το να παίζει κανείς στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο και η Ευρωλίγκα το παρέχει αυτό”, δήλωσε ο Ζίζιτς που αποτέλεσε την επιλογή των Μπόστον Σέλτικς στο Νο. 23 του draft του 2016.

Περισσότερα
Περισσότερα

Χείμαρρος ο Μπαρτζώκας: «Ζητάω συγγνώμη, αλλά επί τρεις ώρες έβριζαν τη γυναίκα μου και τη μάνα μου»

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Στην απόφαση της αθλητικής δικαστή και στην υποχρέωση να ζητήσει συγγνώμη στάθηκε…