Ποιον κατηγόρησε για την αποχώρηση του από τους Κλίπερς ο Κρις Πολ;

Advertisement

Μπορεί να έχουν περάσει σχεδόν 10 μήνες από την ημέρα που ο Κρις Πολ αποχώρησε από το Λος Άντζελες, ωστόσο ακόμη και σήμερα νέες πτυχές του διαζυγίου έρχονται στο “φως”.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Κέβιν Άρνοβιτς στο ESPN, ο πλέι μέικερ των Χιούστον Ρόκετς συναντήθηκε με τον ιδιοκτήτη των Κλίπερς, Στιβ Μπάλμερ, λίγο πριν αποχωρήσει από την ομάδα της Καλιφόρνια. Στη συγκεκριμένη συνάντηση, ο “CP3” υποστήριξε πως ένας από τους κυριότερους λόγους για τους οποίους ήθελε να φύγει ήταν η παρουσία του Ντοκ Ρίβερς στον πάγκο της ομάδας.

Μάλιστα, ο βετεράνος άσος των Τεξανών κατηγόρησε ευθέως τον πρώην προπονητή του πως έχει χάσει τελείως τα αποδυτήρια, γεγονός που είχε αντίκτυπο και στην απόδοση της ομάδας.

Περισσότερα