Το δικό του “αντίο” στον πρώην προπονητή του στους Μέμφις Γκρίζλις, Ντέιβιντ Φίζντεϊλ, είπε ο Μάικ Κόνλεϊ…
Αναλυτικά το μήνυμα του έμπειρου πόιντ γκαρντ των “αρκούδων” στον 43χρονο head coach:
“Οι δυσκολίες δείχνουν τον χαρακτήρα του ανθρώπου. Θέλω να σε ευχαριστήσω για όλα όσα μου έμαθες και επειδή με έκανες καλύτερο παίκτη, ηγέτη και γενικά καλύτερο άνθρωπο”.
Adversity reveals character.. thanks for all the lessons learned and for helping me become a better player, leader, and overall better person. #weareblessed pic.twitter.com/x2v9mTkHS7
— Mike Conley (@MCONLEY10) November 28, 2017