Με… σπασμένα φρένα μπήκε στο NBA ο Μπεν Σίμονς

Advertisement

Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σπάει ο rookie των Σίξερς, Μπεν Σίμονς, ο οποίος έχει ξεκινήσει εξαιρετικά τη φετινή σεζόν.

Ο απόφοιτος του LSU είναι ο πρώτος παίκτης μετά τον Σακίλ Ο’Νιλ (1992) που πετυχαίνει ως rookie double-double σε κάθε ένα ματς από τα τέσσερα πρώτα ματς που λαμβάνει μέρος.

Μάλιστα, στο τελευταίο εξ αυτών κόντρα στους Ντιτρόιτ Πίστονς, ο Σίμονς πέτυχε triple-double, τελειώνοντας το παιχνίδι με 21 πόντους, 12 ριμπάουντ και 10 ασίστ σε κάτι παραπάνω από 33 λεπτά συμμετοχής. Παράλληλα, έκανε και ένα κλέψιμο ενώ υπέπεσε σε τέσσερα λάθη.

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του από το ματς της Δευτέρας:

Περισσότερα