Για τους στόχους του στο Κλίβελαντ, αλλά και γενικά στην καριέρα του μίλησε ο βραχύσωμος πόιντ γκαρντ, Αϊζέια Τόμας.
Ο πρώην γκαρντ των Μπόστον Σέλτικς αναφέρθηκε στην παρουσίαση του από τους Καβαλίερς στις προσωπικές του φιλοδοξίες, θέτοντας πολύ ψηλά τον πήχη.
“Θέλω να γίνω ο πιο επιτυχημένος παίκτης που έχει παίξει ποτέ στο ΝΒΑ. Αυτό ήθελα όταν αγωνιζόμουν στη Βοστώνη, αυτό θέλω και τώρα που θα παίζω με τη φανέλα του Κλίβελαντ”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Τόμας.
Πέρυσι ο πρώην παίκτης των Σακραμέντο Κινγκς αγωνίστηκε σε 76 ματς της regular season, έχοντας κατά μέσο όρο 28,9 πόντους, 5,9 ασίστ και 2,7 ριμπάουντ σε 33,8 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.