Έιντζ: “Το μπάσκετ είναι καλύτερο στις μέρες μας”

Advertisement

Την άποψη του για την εξέλιξη του μπάσκετ τα τελευταία χρόνια εξέφρασε ο πρόεδρος και general manager των Σέλτικς, Ντάνι Έιντζ.

Ο ισχυρός άνδρας της ομάδας της Βοστώνης μίλησε στην εκπομπή “3 Questions With Bob Evans” και υποστήριξε πως το μπάσκετ που παίζεται αυτή την εποχή είναι σαφώς καλύτερο από παλιότερα.

“Πιστεύω πως το παιχνίδι γίνεται διαρκώς καλύτερο. Πολλοί άνθρωποι λένε πως το μπάσκετ ήταν καλύτερο το 1980, αλλά εγώ δε συμφωνώ σε καμία περίπτωση με κάτι τέτοιο. Πιστεύω πως το ΝΒΑ είναι πολύ καλύτερο πλέον”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Ντάνι Έιντζ.

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…