Γουέιντ: “Αν ήμουν 25 ετών θα…”

Advertisement

Ο Ντουέιν Γουέιντ αποφάσισε να ανανεώσει το συμβόλαιο του με τους Μπουλς για έναν ακόμη χρόνο, με αρκετούς να εκτιμούν πως προτεραιότητα του ήταν τα χρήματα.

Ο γκαρντ της ομάδας του Φρεντ Χόιμπεργκ θα εισπράξει 23,8 εκατομμύρια δολάρια για την προσεχή αγωνιστική περίοδο, ποσό που θα έβρισκε δύσκολα στην ελεύθερη αγορά.

Μετά τον ντόρο που προκλήθηκε, ο “Flash” αποφάσισε να απαντήσει στους επικριτές του μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter.

“18,3 πόντους ανά αγώνα σε 29 λεπτά συμμετοχής και με 43% ποσοστό ευστοχίας. Με τα ίδια νούμερα, αν ήμουν 25 ετών θα έπαιρνα 150 εκατομμύρια δολάρια”, ανέφερε ο πρώην παίκτης των Μαϊάμι Χιτ.

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…