Ανανέωσαν τον GM τους οι Ρόκετς

Advertisement

Οι “ρουκέτες” συμφώνησαν με τον νυν general manager τους, Ντάριλ Μόρεϊ για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του “Fox 26”.

Ο 45χρονος παράγοντας βρίσκεται στο Χιούστον από το 2006 και ανέλαβε χρέη general manager ένα χρόνο αργότερα. Το ισχύον συμβόλαιο του έληγε το καλοκαίρι του 2018, ενώ το νέο deal θα τον κρατήσει στην πόλη του Τέξας έως τη σεζόν 2021-22.

Η ανέλπιστα καλή πορεία των Ρόκετς τη σεζόν που τελείωσε σε συνδυασμό με τη συνεχή βελτίωση του ρόστερ τους, πιστώνεται σε μεγάλο βαθμό στον Μόρεϊ, ο οποίος ήταν άλλωστε και ο άνθρωπος που έκανε την κίνηση-ματ φέρνοντας στο Χιούστον τον Τζέιμς Χάρντεν από τους Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ το 2012…

Περισσότερα
Περισσότερα

Τσουκαλάς: «28η Οκτωβρίου, ένας από τους δύο δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό» – Σχόλιο για Φαλ

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Αιχμηρή τοποθέτηση για τον Παναθηναϊκό, τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και…