Rebuilding στο Μπρούκλιν; Αμ δε…

Advertisement

Παρότι φέτος μέτρησαν 62 ήττες και μόλις 20 νίκες σε μια χρονιά σκέτη καταστροφή, οι Νετς δε μοιάζουν να σκέφτονται την πιθανότητα ριζικού rebuilding.

“Μου αρέσει που έχουμε δύο επιλογές στο draft. Πιστεύω πως πρέπει να επανεκτιμήσουμε το ρόστερ μας και αν μπορέσουμε να πάρουμε έναν παίκτη από το “πάνω ράφι”. Αυτό είναι που επιθυμούμε. Είναι όμως βέβαιο ότι αυτό θα μας κάνει σίγουρα καλύτερους; Θα μας φτάσει στις 30 ή στις 35 νίκες; Το θέμα για εμάς είναι να μπούμε στα πλέι-οφ. Κανείς δε θέλει να υπογράψει ελεύθερους παίκτες και μετά να μην έχει άλλα διαθέσιμα χρήματα στο salary cap”, δήλωσε ο general manager των Νεοϋορκέζων, Σιν Μαρκς.

Από την πλευρά του ο head coach, Κένι Άτκινσον υποστήριξε: “Προφανώς και οι 20 νίκες που κάναμε δεν ήταν αρκετές για κανέναν από εμάς. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και με ένταση γιατί αυτό είναι που θα μας κάνει πραγματικά καλύτερους”.

Περισσότερα