Καρμέλο: “Στην αρχή της σεζόν παίζαμε καλά, μετά ήρθε η τριγωνική επίθεση…”

Advertisement

Σε έμμεση κριτική της του συστήματος της τριγωνικής επίθεσης προέβη για ακόμη μια φορά ο σμολ φόργουορντ των Νιου Γιορκ Νικς, Καρμέλο Άντονι.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε μιλώντας στην εφημερίδα “New York Post” ο 32χρονος άσος, η απόδοση της ομάδας του “μεγάλου μήλου” ήταν καλή στις αρχές της σεζόν, έως ότου ο Τζεφ Χόρνατσεκ αποφάσισε να αλλάξει το στυλ παιχνιδιού των Νεοϋορκέζων.

“Όλοι προσπάθησαν να καταλάβουν τι λειτουργεί σωστά και τι όχι. Στις αρχές της σεζόν κερδίζαμε, κάναμε ένα καλό σερί. Παίζαμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Μετά απομακρυνθήκαμε από αυτό και παίζαμε αλλιώς. Παλαιότερα παίζαμε πιο γρήγορα, στη συνέχεια ρίξαμε την ταχύτητα του παιχνιδιού μας”, ανέφερε ο “Melo”.

Περισσότερα
Περισσότερα

Το Backdoor Podcast αποκαλύπτει τη μεγάλη μεταγραφική μάχη μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού

Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Τον παίκτη που φέρεται να βρίσκεται στο στόχαστρο τόσο του Παναθηναϊκού, όσο…