Nike, Adidas και Under Armour ενημέρωσαν τον ΛαΒάρ Μπολ πως δεν ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με τον γιο του.
Ο πατέρας του απόφοιτου του UCLA είχε τις προηγούμενες ημέρες συναντήσεις και με τις τρεις μεγάλες εταιρίες, εξετάζοντας την προοπτική υπογραφής συμβολαίου συνεργασίας, ωστόσο καμία δε φάνηκε να δείχνει ζωηρό ενδιαφέρον.
“Είχαμε ξαναπεί από την αρχή πως δεν ψάχναμε για διαφήμιση. Ψάχνουμε για co-branding, για έναν πραγματικό συνέταιρο”, τόνισε αρχικά ο ΛαΒάρ Μπολ μιλώντας στο ESPN και συνέχισε:
“Δεν ήταν όμως έτοιμοι γιατί δεν είναι συνηθισμένοι σε αυτό το μοντέλο συνεργασίας. Αλλά ξέρετε κάτι; Ούτε η ομοσπονδία των Ταξί ήταν προετοιμασμένη για την Uber”, υποστήριξε.