Ζήτησε συγνώμη από τους φίλους των Μπουλς ο Γουέιντ!

Advertisement

Οι Σικάγο Μπουλς πραγματοποίησαν τα ξημερώματα ακόμα μια κακή εμφάνιση στην αναμέτρηση με τους Ατλάντα Χοκς, γνωρίζοντας την ήττα με 103-92.

Ο Ντουέιν Γουέιντ που έμεινε στους 4 πόντους έχοντας 2/10 σουτ εντός παιδιάς, ένιωσε την ανάγκη να ζητήσει δημόσια συγνώμη από τους οπαδούς τους “ταύρων”, αλλά και τους ανθρώπους που τον θαυμάζουν προσωπικά.

“Αυτή η εμφάνιση ήταν απαίσια! Ζητώ συγνώμη απ’ όλους τους φιλάθλους από το Σικάγο και τους φαν μου”, δήλωσε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter ο “Flash”.

Δείτε το “τιτίβισμα” του βετεράνου γκαρντ:

Περισσότερα