Στο προχθεσινό παιχνίδι των Νικς κόντρα στους Σέλτικς, ο Καρμέλο Άντονι αποβλήθηκε από τον διαιτητή Τόνι Μπράδερς, δεχόμενος δύο τεχνικές ποινές.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο “Μέλο” υποστήριξε πως ο συγκεκριμένος ρέφερι δεν έχει κάτι προσωπικό μαζί του, ωστόσο δήλωσε πως κάτι δεν πάει καλά…
“Νιώθω ότι πάντα υπάρχει κάτι. Δε θέλω να πω ότι είναι προσωπικό, αλλά πάντα νιώθω ότι κάτι γίνεται μαζί του”, ανέφερε ο ηγέτης της ομάδας του “μεγάλου μήλου”.
Θέση για το ζήτημα πήρε μέσω Twitter και η σύζυγος του Άντονι, Λα Λα: “Μισεί τον “Μελ”. Είναι προσωπικό το πρόβλημα του. Πάντα είχε πρόβλημα”, ανέφερε η γνωστή συγγραφέας και τηλεπερσόνα.
Σκληρή μάχη δύο ομάδων για Νικ Βάιλερ-Μπαμπ
Advertisement Πρόσθεσε το pickandroll.gr στη Google Το όνομα του Νικ Βάιλερ-Μπαμπ βρίσκεται στο προσκήνιο της αγοράς, με τη…